21 Nisan 2016 Perşembe





Herkese Merhaba! Ben Sena Öner ve burası da benim blogum. Farkındayım çok saçma bir giriş oldu fhgjhdg.

Burada çoğunlukla kitap yorumu ve ya kitap önerileri gibi şeyler yapacağım ama blogumu sadece bunlarla kısıtlandırmak istemediğim için 'Bu Ay Favorilerim Neler?' ve ya 'Favori Dizilerim -Filmlerim, karakterlerim- gibi şeyler de yapmak istiyorum. Aslında blog açma fikri benim iki yıl önce düşündüğüm bir fikirdi. Ama o zamanlar 6. sınıf olduğum için açıkçası biraz çekindim. Halbuki yaşım hala küçük -14,75- ama konumuz bu değil.'Pilli Okur' ismini de o zamanlarda bulmuştum. Bir anda aklıma gelen bir isimdi. Her neyse konuyu fazla uzattım. İlk olarak hemen bir kitap yorumuyla dalış yapmak istemediğimden dolayı kendimi tanıtayım dedim. Ne kadar iyi tanıttım ya da tanıtamadım bilmiyorum hfjg. Tamam artık gidiyorum. Bir sonraki yayınım büyük bir ihtimalle yorum olur. O zaman bir sonraki yorumda görüşmek üzere.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder